16/4/12

Ολοι για μια ανασταση ζουμε

Αναγνωστες μου,χαθηκαμε!!! Μα τωρα ειμαι εδω για να σχολιασουμε μαζι τα της μεγαλης εβδομαδος συμβαντα.Αποφασισα αυτο το Πασχα να κανω χαρουμενο τον μπαμπα μου.Καθε απογευμα,λοιπον,ειμασταν ολη η οικογενεια στην εκκλησια και δεν ηταν αυτο το κατορθωμα,ετσι κι αλλιως παω,μα ειπα να κανω το χατηρι του μπαμπακα μου οποτε καθε μερα φοραγα φουστιτσα,μαυρο ισιο παπουτσακι με μπαρετα (το τονιζω) και ισιο μαλλακι-καρφι.Λοιπον,το καλυτερο μερος να καθεσαι σε μια εκκλησια ειναι ο γυναικωνιτης upstairs.Ναι,και ξερετε γιατι?? Μα ειναι πολυ απλο!!Καθεσαι ακρη-ακρη και απο ψηλα σκαναρεις ο,τι εισερχεται και εξερχεται απο το ναο.Οκ,πλακιζω μα το τι ασχετο μπορεις ν'ακουσεις στην εκκλησια δεν περιγραφεται.Ενα απλο παραδειγμα η ακολουθια του επιταφιου!!Τι εννοω??? Να σας δωσω μια απλη εικονα.Ο επιταφιος μπροστα,ο παππας να ψελνει και δυο κυριοι διπλα μου να συζητουν για το ποια ειναι η καλυτερη οδοντοκρεμα!!!Colgate ή Crest ?? Ιδου το ερωτημα.Οσο για τα πιτσιρικια μπροστα μου, απαριθμουσαν τις επιλογες της δυσμοιρης της νονας τους.Λαμπαδα Action-man ή λαμπαδα Gormiti!!!Τουλαχιστον τα αγορακια ειναι ευκολα.Ρωτηστε και μενα που εχω βαφτιστηρα.Στα αγορακια,τους παιρνεις μια μπλε λαμπαδα με τον αντιστοιχο ηρωα,αυγουλακι μπλε και παπουτσακια αθλητικα ή επισημα.Οσο για τα χρωματα και παλι το πρωτοτυπο μπλε,καφε,μαυρο.Απλα πραγματα.Στα κοριτσακια,αντιθετα,αφου παρεις την ροζ λαμπαδα και το ροζ αυγουλακι ξεκινανε τα δυσκολα.Τι να της παρεις??? Μπαλαρινακια,πεδιλακια επισημα,πεδιλακια casual,all-star,αθλητικα,τιιιι??Και τι χρωμα???Ροζ,φουξια,μωβ,λευκο,λιλα,κιτρινο,πορτοκαλι κ.ο.κ.Γι'αυτο εκτιμαω τους νονους μου.Οι ανθρωποι,πρακτικοι κι εξυπνοι,μου εφεραν μια χρυση,μπεζ,βυσσινη λαμπαδα και μια καρτα με χρηματα.Τελοσπαντων,φετος ειπα να φτιαξω εγω τις λαμπαδες των γονιων μου και της γιαγιας μου,αν και την τελευταια την εφτιαξε η αδελφη μου.Ναι,μια υπεροχη κοκκινη λαμπαδα με χαραγμενα με οδοντογλυφιδα λουλουδακια και ενα κοριτσακι στο οποιο προσθεσαμε και τουλι γυρω-γυρω,μην ειναι γυμνουλι αγιες μερες!Η λαμπαδα οτι πρεπει για 75χρονη κυρια.Μολις την ειδε η γιαγια μου αναφωνησε "αντε και του χρονου να μου φτιαξετε αλλη!!! ".Τωρα αν της αρεσε ή οχι ενας Θεος ξερει μονο.Οσο για τις λαμπαδες των γονιων μου αυτες ειναι δικο μου δημιουργημα αποκλειστικα.Του μπαμπα μου,την εβαψα πρασινη,ζωγραφισα πανω κοκκινες και κιτρινες βουλες και την ονομασα "επιστροφη στην φυση".Βεβαια,η αληθεια ειναι πως πιο πολυ εμοιαζε με αρρωστο που ειχε ανεμοβλογια παρα με κηπο,αλλα δε βαριεσαι,υγεια να υπαρχει.Της μαμας μου,ομως,ηταν πραγματικη αποκαλυψη.Την εβαψα καφε,δεν ξερω πως μου ηρθε,ζωγραφισα ενα κοριτσακι με κοκκινα χειλη,εβαλα ενα μεγαλο κιτρινο φιογκο (απο το σκοινι που εχει η μαμα μου για τις απλωστρες) και φυσικα προσθεσα τουλι.Το ονομα αυτης "πνευματικη ανεκτικοτητα".Φτανουμε,που λετε και στο μεγαλο Σαββατο.Ακολουθησα,λοιπον τη μαμα μου στο κομμωτηριο,μου εφτιαξαν εκεινη τη συμπαθητικη στυλιζαρισμενη φραντζα που πεφτει μες το ματι και θυμιζει πολιτικο στον προεκλογικο αγωνα,αλλα παλι καλα τη γλυτωσα να μοιαζω με αεροστατο,καθως οταν η μαμα μου με ειδε αναφωνησε "μηπως πρεπει να τα κρεπαρουμε λιγο ακομη".Να'ναι καλα η κομμωτρια που της αλλαξε γνωμη,αλλιως θα'χαμε προβλημα.Οσο για το dress code μου στην ανασταση,λευκο πουκαμισακι,μαυρη pencil φουστα,ισιο παπουτσακι μαυρο (εκεινο με την μπαρετα) και φυσικα το ακουνητο μαλλακι μου.Τα μονα που θυμιζαν εμενα ηταν το τιρκουαζ δαχτυλιδι μου με το σημα της ειρηνης καθως και το μπλε βραχιολακι μου με το ιδιο συμβολο.Τελοσπαντων,αυτο που μπορει να με σκοτωσει ομως ειναι το "ερχομαι στην εκκλησια 12 παρα δεκα με 12 και 1 ντυμενη για να παω μετα στα μπουζουκια".Χαρακτηριστικο παραδειγμα,μια κοπελιτσα,γνωστη στην περιοχη μου ,κυριως στον αντρικο πληθυσμο,για τον εσωτερικο της κοσμο.Πριν προλαβετε να με πειτε προκατειλημενη ακουστε outfit!Τζιν σορτσακι με μπεζ καλσον,μποτακι δωδεκαποντο,τιραντα μπλουζακι,δερματινο μπουφαν και απο διπλα το καταλληλο αξεσουαρ (για τον φιλο της μιλαω : P ).Μπηκα,που λετε,μετα και μεσα στην εκκλησια και ανεβηκα ως συνηθως πανω,ωσπου το ματι επεσε σ'εκεινον.Ξερετε λοιπον τι εκρηκτικος συνδυασμος ειναι να βρισκεσαι εσυ απο πανω,αυτος απο κατω και να κρατας κι ενα καυτο κερακι που περιμενει να σταξει σε οποιον περασει .Απαιχτο!!Ειδικα οταν εχει να σου μιλησει τρεις μηνες (αγνωστο το γιατι).Εγω,ομως,κυρια με το Α κεφαλαιο.Πλακα κανω.Οντως δεν εκανα τιποτα.Σκεφτηκα οτι χαμενο για χαμενο ειναι,τι να το παιδευω πια.Γι'αυτο και μετα επεσα πανω στο θεο.Οοοοχι,δεν μιλαω για το Θεο.Αλλα για το θεο!!!Ψηλος,μελαχρινος,κουκλος..........Ειδες αμα δεν κανεις κακες πραξεις!!!
Ετσι,λοιπον,περασε η εβδομαδα μου.


Υ.Γ. : Σε οσους αποφασισαν να αλλαξουν εστω και για λιγο για να ευχαριστησουν καποιον,σε οσους προσμενουν κατι,σε οσους υπομενουν και σε οσους,σαν κι εμενα,διαβαζουν 2 με τεσσερις τα ξημερωματα αφιερωμενο το τραγουδι.
                                           Καλη ανασταση και ο,τι επιθυμειτε : ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια: