22/1/11

Ναι δεν θεωρουμαι "εξυπνο" μυαλο και μ'αρεσει

Τι τρελα ειναι αυτη τωρα τελευταια με τα "μεγαλα" μυαλα?Οπου κι αν στραφω ακουω τη συγκεκριμενη φραση ειτε διαβαζω καποιο βιβλιο,ειτε καποιο αρθρο,ειτε αν πολυ απλα ζηταω να μαθω τι συζητουν οι καθηγητες μου σε μια σχολικη συνελευση.Τι παει να πει οτι ΑΥΤΟΣ ειναι μεγαλο μυαλο?Πως χαρακτηριζεται καποιος ως μεγαλο μυαλο?Και επειδη εδω τουλαχιστον πρεπει να ειμαι ειλικρινης ΝΑΙ θα ηθελα να με χαρακτηριζαν ως μεγαλο μυαλο!!!Οχι για να με "θαυμαζουν" οι καθηγητες του σχολειου μου,ετσι κι αλλιως προτιμω να με εκτιμουν ανθρωποι τους οποιους πρωτα απ'ολα εκτιμω εγω.Και δεν εννοω οτι δεν τους "παραδεχομαι",αλλα οχι ολους!!!Υπαρχουν καποιοι οι οποιοι χιλιες φορες να ηταν σπιτι τους και να επαιζαν με το notebook τους παρα να προσποιουνται οτι κανουν μαθημα και να εχουν και την απαιτηση να τους επιβραβευω μεσα απο φτηνες αξιολογισης του μαθηματος τους μετα απο δικη τους απαιτηση.Εξαλλου,εδω αναφερομαι σε δυο συγκεκριμενα ατομα και δεν ακυρωνω ολοκληρο εκπαιδευτικο συλλογο.Αλλωστε ποια ειμαι εγω που μπορω να κανω κατι τετοιο.Θα ηθελα λοιπον να με αποκαλουσαν ετσι μονο και μονο για να ικανοποιησω τον εγωισμο μου.Για να κοιταχτω στον καθρεφτη και γεματη αλλαζωνια να αναφωνησω "Φτου σου κοριτσι μου,θα καταφερεις χιλιαδες πραγματα στο μελλον και θα θυμασαι αυτη τη στιγμη με νοσταλγια οταν θα την αφηγεισαι σε καποιον για να πιστοποιησεις οτι απο μικρη ξεχωριζες".Ομως ας προσγειωθω λιγο.Δεν ειμαι προφανως απο εκεινα τα παιδια που στο χαλαρο και με την πρωτη ματια σου βρισκουν την επιταχυνση,τη μετατοπιση,τη συνισταμενη και οτι αλλο βαλλει το dirty mind σου!!!!Ουτε και απο εκεινα που σου μεταφραζουν Ξενοφωντα με τοση χαρη κι ευκολια λες και διαβαζουν τη super κατερινα!!!Ασε που δεν ειμαι ουτε απο εκεινα που οταν γραφουν "εκθεση ιδεων" καταφερνουν να εκφραζονται απολυτα σαν να γραφουν text στον κολλητο τους, με αψογη δομη και που χειριζονται το λεξιλογιο του κ.Μπαμπινιωτη οπως ο ξαδελφος μου το x-box του.Μα που θα καταληξω εγω αραγε? Ή μηπως η σωστη ερωτηση ειναι που θα καταληξουν ολα αυτα τα μεγαλα μυαλα?Δεν λεω ειναι σιγουρο οτι καποιοι θα καταφερουν φοβερα πραγματα,οχι ολοι ομως!!!Διοτι αν και το λογικο ειναι να φτασουν πολυ ψηλα,η λογικη στις μερες μας ειναι σχημα οξυμωρο!!!Κρινοντας λοιπον απο αυτους που βρισκονται ψηλα τωρα,ή τα εχουν ματιασει αυτα τα εξυπνα μυαλα ή ολα τους ειναι βαφτιστηρια του Μητσοτακη !!!! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: