14/7/10

Και τωρα που πηρα φορα δεν προκειται να σταματησω ακομη και αν μιλαω στο κενο..........Λοιπον ας τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα , μολις ερχομαστε στον κοσμο και ο γιατρος ανακοινωνει την αφιξη μας -ενα πραγμα σαν τις αφιξεις των αεροπλανων στο Ελευθεριος Βενιζελος- ολοι μας οι συγγενεις αναφωνουν με χαρα "Κοριτσι- ειναι κοριτσι" και αφου συγχαρουν τους γονεις για το ευτυχες γεγονος και ερθουν να μας δουν απο το τζαμι στο θαλαμο που εχουν ολα τα νεογεννητα μωρακια και αφου αποφασισουν σε ποιον μοιαζει το μωρο , τρεχουν σε ενα καταστημα για να αγορασουν ρουχαλακια , επιπλακια και αντικειμενα για το δωματιο της μπεμπας..................Και ειναι ολα ροζ !!!   ΡΟΖ   μα γιατι ροζ ???  Θα μου πειτε αυτο ειναι το χρωματακι που εχει ορισθει για τα κοριτσια !!! Αλλα υπαρχει ενας ανθρωπος πανω σε αυτη τη γη που να μου εξηγησει γιατι ροζ τα κοριτσια και μπλε τα αγορια ??? Δεν λεω κι εγω σαν δεκαχρονο το λατρευα το ροζ...........και οχι επειδη ηταν το αγαπημενο μου χρωμα αλλα γιατι μου προσδιδε περισσοτερη θυληκοτητα...................πιστευα οτι μια ροζ ή εστω κοκκινη οδοντοβουρτσα με εκανε περισσοτερο κοριτσι απο μια μπλε ή πρασινη..............Σημερα δεν εχω παρα ελαχιστα ρουχα σε ροζ και φυσικα το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το πετρολ και γενικα οι αποχρωσεις του μπλε .
 Και παμε σε ενα αλλο θεμα γιατι κουζινικα και κουκλες. Και οχι οποιαδηποτε κουκλα αλλα την υπ αριθμον νουμερο ενα υποπτη BARBIE !!! Η τελεια κουκλα ή η τελεια γυναικα ??? Εδω σε θελω , ενα αθωο παιχνιδι ή ενα τροπος για να μας δηλωσουν τα αρσενικα αυτου του κοσμου οτι μας θελουν ξανθες,διμετρες,αδυνατες με κοντες ροζ φουστιτσες,μπουκλες και χαμογελο σαν κι εκεινο της Bree Van de Kamp στο Desperate Housewives ενω ψηνει ταρτες ???  Και θα μου πειτε οτι γινομαι υπερβολικη , μα ακομη κι εσεις μολις σας πουν  να αναφερετε μια οποιαδηποτε κουκλα θα αναφωνισετε με χαρα "BARBIE" λες και δεν υπαρχει η Cindy ή η Polly-pocket ή οι Bratz ή οι Myscenes.
 Γιατι τα κουζινικα που τα πας ???  Εγω στα οχτω μου ηθελα πειρατικο καραβι οχι φριτεζα !!!  Για να δω λοιπον πια δικαιολογια θα βρειτε για να δικαιολογησετε ολα αυτα !!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

mia erotisi mono .ta grammata gt einai roz kai oxi mple afou katakrineis auto to xroma

kalliopi είπε...

giati emmm den ksero etsi ksekinisa kai tora sinexizo kai den einai roz einai lila !!! ase pou apotelei tragiki eironia :P